ישנן סיבות רבות מדוע אנשים רוצים לאמץ אורח חיים בריא יותר. לדוגמה, ייתכן שהם ירצו לרדת במשקל ולחיות חיים פעילים ומספקים יותר. עם זאת, המעבר לחיים בריאים אינו משימה קלה לביצוע.

עקרונות התזונה הטבעית הם שעלינו לצרוך מזון בריא ולא מעובד, להימנע ממזון מעובד ותוספים ולאכול מזון במצבו הטבעי. העקרונות גם מציעים שעלינו לשמור על תזונה מאוזנת על ידי הכללת שפע של פירות וירקות בתזונה שלנו כמו גם דגנים מלאים, אגוזים וזרעים.

עקרונות התזונה הטבעית גם מצביעים על כך שחשוב לפנות לרופא או אנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות בכל הנוגע לירידה במשקל או כל שינוי תזונתי.

חלק מהעקרונות של תזונה מאוזנת היטב הם לאכול יותר ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות ואגוזים.

לא ניתן להדגיש מספיק את החשיבות של הכללת תזונה בריאה בחייך. הם יכולים לעזור לך לחיות חיים ארוכים ובריאים יותר.

בעבר, מזון נוצר כצורך הישרדות. כיום, אנו יכולים לחיות על מזון שמיוצר ונארז לנוחיותנו. עם זאת, זה שינה את הדרך בה אנו חושבים על אוכל. התחלנו להתמקד פחות בערך הפנימי של המזון ויותר בהרכב הכימי שלו. אנו רואים כעת שינוי לקראת הבנת מה צריך להיות בתזונה הטבעית שלנו.

העקרונות העיקריים של תזונה טבעית הם:

1) התמקדות במזונות מלאים בשר, דגנים, ירקות, פירות.

2) הימנע ממזון מעובד.

3) אל תאכל יותר מדי בשר, תרגיש שובע בלעדיו.

4) אכלו מקורות חלבון מהחי במשורה.

5) פעילות גופנית סדירה, זה עוזר לאיבוד שומן ומסייע לצמיחת שרירים.

6) לאכול בזמנים קבועים.

אנשים רבים מתחילים קורס תזונה על מנת לדעת כל מה שהם צריכים לגבי התזונה שלהם. זה יכול לקרות כי לא מלמדים אותנו איך לאכול בריא בתור ילדים. לעתים קרובות אנו מיואשים מאכילת ירקות ופירות למשל, מה שעלול להוביל אותנו לפתח אלרגיות ובעיות בריאותיות אחרות בהמשך החיים.

הסיבה לכך היא שעקרונות תזונתיים שגויים הועברו מדור לדור והדבר הוביל לאנשים רבים למחסור ברכיבי תזונה חיוניים כמו סידן, ברזל, מגנזיום, ויטמינים A ו-C.

חשוב שתהיה הבנה נכונה של תזונה מכיוון שהיא משפיעה על בריאות הגוף ורווחתו.

אתה תמצא את העקרונות האלה בטבע! אלו הם הכללים הבסיסיים של תזונה טבעית.

עקרונות התזונה הטבעית מבוססים על מה שאנחנו צריכים לאכול ומה הגוף שלנו עושה עם האוכל. הם כוללים:

– לאכול צמחים או בעלי חיים במצבם הטבעי, כלומר מזון לא מעובד, לא מבושל ולא ארוז וכן דגים ופירות ים שנתפסו בטבע.

– אכלו מזון מלא במידת האפשר במקום מזון מעובד או ארוחות ארוזות המכילות חומרים משמרים או תוספים אחרים.

– הימנע משמנים מעובדים בכבדות כמו שמן תירס, שמן חמניות, שמן חריע, שמן סובין אורז, שמן סויה, שמן בוטנים.

עקרונות התזונה הטבעית נקראים כדי למנוע מאנשים ליפול למלכודת של דיאטות אופנה.

על מנת להשיג זאת, הם מתמקדים באכילת מזונות מלאים וטבעיים שאינם מעובדים. הם גם נמנעים מאכילת מנות גדולות של מזון בבת אחת על מנת לשמור על רמות שובע גבוהות וגם להפחית את הסיכון לאכילת יתר.

תזונה היא נושא מורכב, וחשוב לכולם להתעדכן בהתפתחויות האחרונות. מאמר זה ידון בכמה עקרונות של תזונה החלים על כל האנשים. עם זאת, העיקרון החשוב ביותר הוא לא תמיד זה שעושה כותרות או זוכה לרוב תשומת הלב.

העיקרון הראשון הוא שהמזון צריך להיבחר על סמך צפיפות החומרים התזונתיים שלו. צפיפות החומרים התזונתיים מתייחסת למספר החומרים התזונתיים בכמות נתונה של מזון, שניתן למדוד בגרם או במיליגרם ל-100 גרם או לגודל מנה. מזונות עם צפיפות תזונתית גבוהה נוטים להכיל פחות קלוריות ורמות גבוהות יותר של חומרים מזינים מאשר מזונות עם צפיפות תזונתית נמוכה, כגון פסטה ואורז.

לסיכום

עקרונות התזונה הטבעית הם פשוטים, אך עוצמתיים.

בסיס: אכלו מזון מלא נקי ואורגני, בעיקר צמחים

הימנע ממזון מעובד

החשוב ביותר הוא סוכר בכל הצורות

הימנע מחומרי טעם וריח מלאכותיים ותוספי מזון

עזוב את הדברים הרעים וקבל יותר מהדברים הטובים

לשתות הרבה מים.

באופן כללי, תזונה טבעית מכילה מזונות שנמצאים במצבם המקורי. המשמעות היא שהמזונות אינם מעובדים למשהו אחר כמו סוכר או קמח. להלן סקירה כללית של כמה מהדרכים שבהן דיאטות טבעיות פועלות עם הגוף שלך.

צריכת מזון במצבו הטבעי ביותר היא דרך מצוינת להגביר את הבריאות והרווחה שלך. באופן כללי, אם אתה אוכל מזון במצב גולמי, הוא לא מעובד או מעובד כדי להסיר חומרים מזינים. מזונות כמו פירות, ירקות ודגנים הם הטובים ביותר כשאוכלים אותם גולמיים.