פסיכומטרי היא סוג של הערכה המספקת מידע על תכונות האישיות, האינטליגנציה והכישורים של אדם.

בעוד שפסיכומטרי עדיין משמש בלימודי סיעוד, יש צורך גובר בלימודי סיעוד ללא מבחן פסיכומטרי. הסיבה לכך היא שאחיות בעלות יכולות קוגניטיביות נמוכות מתקשות להשלים את המבחנים הללו בהצלחה.

לימודי סיעוד ללא מבחן פסיכומטרי אף הם משתלמים יותר עבור המוסדות שכן אינם דורשים ציוד ותוכנה יקרים.

לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי אינם מספיקים כדי שאחיות יוכלו להתקדם בסולם הקריירה.

סטודנטים לסיעוד צריכים להבין את החשיבות של פסיכומטרי וכיצד זה יכול לעזור להם בקריירה שלהם. הם צריכים לדעת איך להשתמש בכלי על מנת ליצור קורות חיים חזקים ולעשות רושם חזק על המראיינים שלהם.

פסיכומטרי היא מערכת של כלי הערכה המודדים את היכולות המנטליות של האדם. כלים אלו משמשים להערכת תכונות אישיות, יכולות קוגניטיביות ומאפיינים פסיכולוגיים אחרים. פסיכומטרי חיוני בלימודי האחיות מכיוון שהוא עוזר להבין כיצד אנשים לומדים וכיצד הם מגיבים למצבים מסוימים.

סטודנטים לסיעוד יכלו לסיים את השכלתם ללא אבחונים פסיכומטריים עקב שימוש במגוון כלי הערכה שפותחו עם הזמן. אלה כוללים את מבחני MMPI-2 ו- Rorschach המשמשים לבדיקת אישיות ובדיקת יכולת קוגניטיבית בהתאמה. דוגמאות נוספות כוללות שרטוטים השלכתיים, ראיונות, מבחני תצפית וכו'.

מטפלים סיעודיים ישראלים

בישראל יש את המספר הגבוה ביותר של אחיות לנפש בעולם, אך יש מחסור במוסדות סיעודיים.

ישראל ידועה בהיותה מדינה עם כלכלה חזקה ובריאה. היא גם נחשבת למדינה המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית באזור המזרח התיכון.

אבל לישראל יש גם בעיה ענקית בשוק הסיעוד שלה. גידול האוכלוסיה של המדינה והזדקנות האוכלוסייה יצרו צורך דחוף ביותר עובדים סיעודיים מבוגרים.

המחסור בטיפול סיעודי הביא לעלייה במספר המטפלים שעובדים ללא רישיון או הסמכה, מה שעלול להוביל לאסון אם לא יפוקחו אותם כראוי.

ישראל היא מדינה קטנה עם צפיפות אוכלוסין גבוהה ומספר גדול של קשישים. בעשור האחרון חלה עלייה במספר המטפלים בישראל. עם עלייה זו חלה עלייה במספר הקשישים הזקוקים לטיפול בבית.

מטפלים סיעודיים ישראלים הם אחד החלקים החשובים ביותר במערכת הבריאות לקשישים. הם מספקים טיפול לקשישים אלו ודואגים שהם בטוחים, בריאים ומותאמים היטב לסביבתם.

מטפלות סיעודיות צריכות להיות זהירות מאוד בזמן הטיפול בקשישים אלו מכיוון שהם יכולים לסבול בקלות מפציעות או סיבוכים שעלולים להוביל למוות אם לא מטפלים בהם כראוי. על מטפלים אלו לקחת בחשבון גם צרכים והעדפות אינדיבידואלים תוך כדי טיפול בהם.

מטפלים סיעודיים הם חלק חיוני ממערכת הבריאות הישראלית. הם אחראים לטפל בחולים בבתיהם ולספק להם את איכות החיים המגיעה להם.

ככל שאוכלוסיית ישראל מזדקנת, יותר ויותר אנשים מתגוררים בבתי אבות. מספר דיירי בתי האבות גדל ב-50% מאז שנת 2000, מה שאומר שיש צורך בעוד אחיות שיטפלו באנשים אלו.

ישראל היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירות מרפא. המדינה מציעה מגוון רחב של טיפולים ושירותים רפואיים בשבריר מהעלות.

בארץ יש גם כוח אדם סיעודי חזק המטפל בחולים בבתי חולים, במוסדות דיור מוגן ובבתים פרטיים.

המטפלות הסיעודיות הישראליות נאלצות להתמודד עם לחץ רב. עליהם לוודא שהמטופלים מטופלים היטב ושהם בטוחים.