בכל הנוגע ללמידה, עומדות בפניכם שתי אפשרויות – ללמוד בדרך הישנה או בדרך החדשה. יש כמה קווים מנחים פשוטים שיכולים לעזור לך למצוא את סגנון הלמידה המושלם שלכם.

למידה חשובה לכולם כדי לצמוח. זה חל על דברים כמו בית ספר, תואר שני, קופירייטינג וכו'. אפילו הכותבים הטובים ביותר צריכים ללמוד מיומנויות חדשות כאשר הם יכולים.

אם אתה רוצה ללמוד טוב יותר, נסה את הפעולות הבאות:

-השאר למוח שלך זמן לקלוט את מה שאתה קורא, לפעמים רישום הערות יכול להקשות על המוח שלך לקלוט מידע. קח זמן לפני שאתה רושם הערות וחשוב על מה שאתה קורא כדי שלמוח שלך יהיה זמן לקלוט את המידע, לא רק לקלוט הכל בבת אחת.

– הקפידו לא להשתעמם מחזרה על החומר. חזרה על החומר היא אחד המפתחות החשובים ביותר ללמידה טובה של הכל, במיוחד כשמדובר בקריאה וכתיבה.

שתי דרכים עיקריות שבאמצעותם אנשים לומדים הן קריאה או צפייה. לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם.

הערך של קריאה הוא שהיא מאלצת אותך להתמקד ולעכל את מה שאתה קורא, אבל זו לא דרך טובה מאוד ללמידה מכיוון שהמוח שלך לא שומר על המידע אם אתה לא עוסק בו באופן פעיל. צפייה בסרטונים או אינטראקציה מקוונת יכולה להיות דרך מצוינת ללמוד, אבל חסרה להם האינטראקציה האחד על אחד שבני אדם נהנים ממנה. מחקרים רבים הראו שאנשים שצופים בהרצאות במקום לקרוא, זוכרים הרבה פחות מחומר הלימוד, מאשר אלו שקוראים אותו.

אז איך ללמוד?

למידה היא מיומנות חשובה שניתן לשפר בעזרת הכלים הנכונים. הרבה אנשים חושבים שאם הם לא מבינים משהו מיד, הם לא עושים את זה נכון או מספיק טוב. עם זאת, זה ממש לא נכון. לעולם אל תרגיש שאתה נכשל או עושה משהו לא בסדר כי אתה לא מבין משהו מיד. אם אתה מתקשה ללמוד מיומנות חדשה, נסה כמה מהטיפים והטריקים האלה כיצד ללמוד טוב יותר!

כישורי למידה הם נושא חשוב, לכן כל כך חשוב לעשות את זה נכון מלכתחילה.

זה יכול להיות קשה למצוא את המוטיבציה להמשיך ללמוד כאשר אתה מרגיש שאתה לא מתקדם. המפתח הוא למצוא דרכים לעבוד בצורה חכמה יותר, לא קשה יותר. על ידי ביצוע האסטרטגיות הפשוטות הללו, תהיה לך הרבה יותר הצלחה עם תוכניות הלמידה שלך.

חלק זה ילמד אותך כיצד ללמוד בצורה היעילה ביותר. ישנם שני סוגי למידה – אקטיבית ופסיבית. למידה פסיבית היא תהליך של רכישת מידע חדש על ידי האזנה, צפייה, קריאה או ביצוע פעילויות הכרוכות בהבנת רעיון או מיומנות. למידה אקטיבית היא תהליך של עיסוק פעיל בפתרון בעיות, יישום ידע לתחום ספציפי ולקחת על עצמם אתגרים על מנת לשפר את הביצועים.

לומדים פעילים מסוגלים לשמור מידע רב יותר מאשר לומדים פסיביים. הם גם מסוגלים ליישם את הידע הזה בהקשרים שונים ולחשוב בצורה ביקורתית על מה שלמדו.

שלושת הדברים החשובים ביותר שאתה צריך כדי ללמוד נכון הם משוב מתמשך, אתגר את עצמך במערך מיומנויות חדשות וחיפוש ידע ממומחים בתחומך.

לסיכום

אחת המיומנויות הכי חשובות שיש בחיים היא למידה. כשלומדים, חשוב להיות מסוגלים להבחין בין מה שאתה יודע לבין מה שאתה לא יודע. כך תוכלו לנצל את הזמן שלכם בצורה הטובה ביותר ולהתמקד במה שהכי חשוב להצלחתכם.